De gratis Advertentie site van Lelystad en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Lelystad en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Fietsen en Brommers
  3. Brommers
  4. Crossbrommers
ID: 7733
Advertentie ID: #7733 is toegevoegd aan uw verlanglijst.

Yamaha DT50R enduro

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

wouter
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Hierbij verkoop ik mijn Yamaha DT50R enduro brommer.

De brommer rijdt en schakelt goed. Hij rookt alleen heel veel. Ik gok dat dit door de krukas keerringen komt. Ik heb er zelf helaas geen tijd en geld meer voor om hem te maken. Dit is ook de reden dat ik hem verkoop.

Geen wok melding.

De brommer heeft een leo vince v6 uitlaat. Hiermee trekt hij erg snel op en heeft een gaaf geluid. De brommer rijdt 55 km/uur dus geen problemen met rollerbank.

De kilometer teller en snelheids meter werken helaas niet dus ik weet niet hoeveel km hij heeft gereden. De toerenteller werkt wel.

De voorband is niet heel lang geleden vervangen en de achterband heeft nog genoeg profiel.

Het remvloeistof reservoir lekt waardoor er een vieze plek aan de zijkant zit. Dit is omdat remvloeistof verfbijtend is. Onder de zwarte verf zit nog de origonele blauw witte yamaha kleur.

Binnenkort komen meer foto's

Mocht u nog vragen hebben stuur dan gerust een bericht.

Bieden vanaf 200 euro.

Groet Wouter.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy