ID: 7733
Advertentie ID: #7733 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Yamaha DT50R enduro
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Hierbij verkoop ik mijn Yamaha DT50R enduro brommer.
De brommer rijdt en schakelt goed. Hij rookt alleen heel veel. Ik gok dat dit door de krukas keerringen komt. Ik heb er zelf helaas geen tijd en geld meer voor om hem te maken. Dit is ook de reden dat ik hem verkoop.
Geen wok melding.
De brommer heeft een leo vince v6 uitlaat. Hiermee trekt hij erg snel op en heeft een gaaf geluid. De brommer rijdt 55 km/uur dus geen problemen met rollerbank.
De kilometer teller en snelheids meter werken helaas niet dus ik weet niet hoeveel km hij heeft gereden. De toerenteller werkt wel.
De voorband is niet heel lang geleden vervangen en de achterband heeft nog genoeg profiel.
Het remvloeistof reservoir lekt waardoor er een vieze plek aan de zijkant zit. Dit is omdat remvloeistof verfbijtend is. Onder de zwarte verf zit nog de origonele blauw witte yamaha kleur.
Binnenkort komen meer foto's
Mocht u nog vragen hebben stuur dan gerust een bericht.
Bieden vanaf 200 euro.
Groet Wouter.
De brommer rijdt en schakelt goed. Hij rookt alleen heel veel. Ik gok dat dit door de krukas keerringen komt. Ik heb er zelf helaas geen tijd en geld meer voor om hem te maken. Dit is ook de reden dat ik hem verkoop.
Geen wok melding.
De brommer heeft een leo vince v6 uitlaat. Hiermee trekt hij erg snel op en heeft een gaaf geluid. De brommer rijdt 55 km/uur dus geen problemen met rollerbank.
De kilometer teller en snelheids meter werken helaas niet dus ik weet niet hoeveel km hij heeft gereden. De toerenteller werkt wel.
De voorband is niet heel lang geleden vervangen en de achterband heeft nog genoeg profiel.
Het remvloeistof reservoir lekt waardoor er een vieze plek aan de zijkant zit. Dit is omdat remvloeistof verfbijtend is. Onder de zwarte verf zit nog de origonele blauw witte yamaha kleur.
Binnenkort komen meer foto's
Mocht u nog vragen hebben stuur dan gerust een bericht.
Bieden vanaf 200 euro.
Groet Wouter.