ID: 6790
Puchmaxi, opknapper met veel materiaal ook al het originele.
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Puch Maxi!
Ik heb deze Puch Maxi helemaal opgeknapt, alles is vervangen gespoten en/of schoongemaakt. Ik kreeg hem volledig standaard binnen en alle belangrijke onderdelen heb ik bewaard (behalve de uitlaat). Ik verkoop hem omdat er al tijd niet meer op is gereden. Enkele dingen moeten opnieuw worden opgeknapt en loopt momenteel niet.
Wat zit er op/ wat is nieuw:
- Ingereden 70cc euroset
- Proma uitlaat
- Verchroomde kappen
- verchromende spatborden
- Standaard voormaat Tandwielen
- Chromen Vierkante achterbrug
- Zadel met rug leuning
- Nieuwe Lagers
- ALLE boute vervangen en met zelf borgende moeren vast gezet!
- LED achterlicht!
- Trappers vervangen door zij stands
Veel extra onderdelen ook alle originele onderdelen nog aanwezig en een werkplaatshandboek.
Ik heb hier erg veel tijd ingestoken en heb er erg veel plezier van gehad. Hij rijd nu ongeveer 55 60 maar als je er een 17.5mm bing carburateur opzet rijd hij ongeveer 80.
Het kenteken (blauw) is momenteel opgeschort. Het kenteken activeren is voor kosten koper.
A.u.b. geen onzin boden en onder de vraagprijs word niet op gereageerd.
Ik heb deze Puch Maxi helemaal opgeknapt, alles is vervangen gespoten en/of schoongemaakt. Ik kreeg hem volledig standaard binnen en alle belangrijke onderdelen heb ik bewaard (behalve de uitlaat). Ik verkoop hem omdat er al tijd niet meer op is gereden. Enkele dingen moeten opnieuw worden opgeknapt en loopt momenteel niet.
Wat zit er op/ wat is nieuw:
- Ingereden 70cc euroset
- Proma uitlaat
- Verchroomde kappen
- verchromende spatborden
- Standaard voormaat Tandwielen
- Chromen Vierkante achterbrug
- Zadel met rug leuning
- Nieuwe Lagers
- ALLE boute vervangen en met zelf borgende moeren vast gezet!
- LED achterlicht!
- Trappers vervangen door zij stands
Veel extra onderdelen ook alle originele onderdelen nog aanwezig en een werkplaatshandboek.
Ik heb hier erg veel tijd ingestoken en heb er erg veel plezier van gehad. Hij rijd nu ongeveer 55 60 maar als je er een 17.5mm bing carburateur opzet rijd hij ongeveer 80.
Het kenteken (blauw) is momenteel opgeschort. Het kenteken activeren is voor kosten koper.
A.u.b. geen onzin boden en onder de vraagprijs word niet op gereageerd.