ID: 54854
Omschrijving
Fiat 124 - 1800 uit 1977
Importheffing voldaan en transport kosten ed betaald. Bescheiden aanwezig, VIN nummer zichtbaar en overeenkomstig met de bescheiden.
Zeer mooie fiat spider 124:
- opnieuw mooi gespoten in 2016
- nieuwe vinyl kap 2016
- pininfirina bbs velgen met zeer goede banden
- abarth velgen met zeer goede banden
- loopt en schakelt
- accu goed (2016)
- hout fiat stuur
- net interieur
- volledig belastingvrij
Daarnaast werken alle lampjes (bedrading is goed). Ruitenwissers werken (motortjes zijn prijzig). En het klokje is niet verweerd (kwaal)! Ik heb er daarnaast ook nog wat extra onderdelen bij zoals draagbaren, schokbrekers, lampjes, spacers, wielbouten e.d.
Minpunten:
- Laswerk ca. €1000-1250 bij bedrijf, voor een hobbiest minder. Hier heb ik een adresje voor. Plaatwerk is eenvoudig nieuw te krijgen bij Martin Willems.
- remmerij dient nagelopen te worden (zitten nieuwe riemschijven, gerviseerde klauwen en nieuwe blokken op)
- achterbumper heb ik er niet bij. Ik wil deze graag zonder maken (zie Google, dat is een stuk mooier) of op den duur Chrome bumpers (die zijn best prijzig).
-slotje achterklep (nieuw €55, maar deze is wel te maken)
Nette vraagprijs! Houd daar rekening mee! - kijk maar eens bij hofman & leek voor geroeste projecten... voor sommige vragen ze zelfs €15000!
Bij vragen, stuur een bericht, bel of mail.
Beschikbaar vanaf 27 maart.
Importheffing voldaan en transport kosten ed betaald. Bescheiden aanwezig, VIN nummer zichtbaar en overeenkomstig met de bescheiden.
Zeer mooie fiat spider 124:
- opnieuw mooi gespoten in 2016
- nieuwe vinyl kap 2016
- pininfirina bbs velgen met zeer goede banden
- abarth velgen met zeer goede banden
- loopt en schakelt
- accu goed (2016)
- hout fiat stuur
- net interieur
- volledig belastingvrij
Daarnaast werken alle lampjes (bedrading is goed). Ruitenwissers werken (motortjes zijn prijzig). En het klokje is niet verweerd (kwaal)! Ik heb er daarnaast ook nog wat extra onderdelen bij zoals draagbaren, schokbrekers, lampjes, spacers, wielbouten e.d.
Minpunten:
- Laswerk ca. €1000-1250 bij bedrijf, voor een hobbiest minder. Hier heb ik een adresje voor. Plaatwerk is eenvoudig nieuw te krijgen bij Martin Willems.
- remmerij dient nagelopen te worden (zitten nieuwe riemschijven, gerviseerde klauwen en nieuwe blokken op)
- achterbumper heb ik er niet bij. Ik wil deze graag zonder maken (zie Google, dat is een stuk mooier) of op den duur Chrome bumpers (die zijn best prijzig).
-slotje achterklep (nieuw €55, maar deze is wel te maken)
Nette vraagprijs! Houd daar rekening mee! - kijk maar eens bij hofman & leek voor geroeste projecten... voor sommige vragen ze zelfs €15000!
Bij vragen, stuur een bericht, bel of mail.
Beschikbaar vanaf 27 maart.