De gratis Advertentie site van Lelystad en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Lelystad en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Fietsen en Brommers
  3. Scooters
  4. Yamaha
ID: 51953

Yamaha Diversion XJ900s voor de hobbyist

Yamaha Diversion XJ900s voor de hobbyist
Yamaha Diversion XJ900s voor de hobbyist
Yamaha Diversion XJ900s voor de hobbyist
Yamaha Diversion XJ900s voor de hobbyist
Yamaha Diversion XJ900s voor de hobbyist
Yamaha Diversion XJ900s voor de hobbyist
Yamaha Diversion XJ900s voor de hobbyist
Yamaha Diversion XJ900s voor de hobbyist

€750,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Post
Adres: Enspijk
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Mooie Yamaha Diversion XJ900S.
Hij heeft wel wat aandacht nodig.

Bouwjaar 1997
Kilometerstand 77080km
Motorisch

Cilinderinhoud: 892 cm³
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 66 kW (90 pk)
Brandstof: Benzine
Gewicht: 252kg

Is goed onderhouden.
Vorige zomer  nieuwe banden gekregen.

Motor loopt prima, rijdt heerlijk. Maar heeft een probleempje. Vermoedelijk met de versnellingsbak.
Bij het optrekken in de 1e en de 2e versnelling. Wil hij wel eens wat happeren als je boven de 4500rpm komt. In de overige versnellingen hdb je er geen last van.

Ik vermoed dat een beetje technisch iemand dit wel op kan lossen. Het was een project wat ik zelf wilde doen, maar wegens tijdgebrek komt  het er niet van.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy