ID: 14874
Volvo 240 2.3 GLE AUT U9 1993 Groen
€1.500,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Van liefhebber voor liefhebber:
Met pijn in ons hard moeten we afscheid nemen van onze geliefde Volvo 240.
Vol enthousiasme zijn wij dit project aangegaan, maar wegens omstandigheden willen wij het graag overdragen aan een echte volvo liefhebber. Wie heeft er zin in een uitdaging, want deze Volvo wil nog lang niet met pensioen!
We hebben het vorige motorblok dat bijna 600.000 had gelopen vervangen voor een gereviseerd blok met 170.000 op de teller.
De Volvo staat geregistreerd op LPG, waar het ook altijd heel netjes op heeft gelopen, maar met het nieuwe blok is dit nog niet aangesloten.
Ook heeft deze Volvo altijd goed gelopen op benzine. Op dit moment werkt de stuurbekrachtiging niet goed, dit kan simpel verholpen worden door een extra poellie op de krukaspoelie te monteren.
Er zijn verder enkele kleine aandachtspunten om de auto weer in goede gebruikers functie te krijgen.
De auto is nu geschorst en vergt dus nog werk.
De extras op deze volvo:
We hebben nog 2 kaarten houders, midden consul, dakdragers en nog div andere kleine Volvo onderdelen.
We hebben er in de afgelopen 2 jaar veel aan vervangen, o.a.
- gereviseerd motorblok op 170.000 KM
- gereviseerde versnellingsbak
- nieuw koppelplaat
- nieuwe katalysator
- nieuwe uitlaat ( totaal )
- nieuw spruitstuk
- nieuwe accu
-nieuwe 4season banden (4x)
Alleen deze producten bij elkaar was al meet dan €2500,- dit jaar
De Volvo heeft gebruik sporen en div. plekjes.
Bij Vragen neem gerust telefonisch contact op.
op onzin biedingen wordt niet gereageerd.
Prettige dag,
Gr Pim & Rosan
Met pijn in ons hard moeten we afscheid nemen van onze geliefde Volvo 240.
Vol enthousiasme zijn wij dit project aangegaan, maar wegens omstandigheden willen wij het graag overdragen aan een echte volvo liefhebber. Wie heeft er zin in een uitdaging, want deze Volvo wil nog lang niet met pensioen!
We hebben het vorige motorblok dat bijna 600.000 had gelopen vervangen voor een gereviseerd blok met 170.000 op de teller.
De Volvo staat geregistreerd op LPG, waar het ook altijd heel netjes op heeft gelopen, maar met het nieuwe blok is dit nog niet aangesloten.
Ook heeft deze Volvo altijd goed gelopen op benzine. Op dit moment werkt de stuurbekrachtiging niet goed, dit kan simpel verholpen worden door een extra poellie op de krukaspoelie te monteren.
Er zijn verder enkele kleine aandachtspunten om de auto weer in goede gebruikers functie te krijgen.
De auto is nu geschorst en vergt dus nog werk.
De extras op deze volvo:
We hebben nog 2 kaarten houders, midden consul, dakdragers en nog div andere kleine Volvo onderdelen.
We hebben er in de afgelopen 2 jaar veel aan vervangen, o.a.
- gereviseerd motorblok op 170.000 KM
- gereviseerde versnellingsbak
- nieuw koppelplaat
- nieuwe katalysator
- nieuwe uitlaat ( totaal )
- nieuw spruitstuk
- nieuwe accu
-nieuwe 4season banden (4x)
Alleen deze producten bij elkaar was al meet dan €2500,- dit jaar
De Volvo heeft gebruik sporen en div. plekjes.
Bij Vragen neem gerust telefonisch contact op.
op onzin biedingen wordt niet gereageerd.
Prettige dag,
Gr Pim & Rosan