De gratis Advertentie site van Lelystad en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Lelystad en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Autos
  3. Honda
ID: 12419
Advertentie ID: #12419 is toegevoegd aan uw verlanglijst.

Honda Jazz 1.2 I 2006 Grijs

€3.400,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

dimmeduins
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Mooie goedlopende Honda jazz uit 2006.
Begin deze maand door de apk gehaald waarbij alleen het linker dimlicht net kapot bleek te zijn gegaan. Verder ging hij er zonder problemen doorheen. Net daarvoor heb ik er ook nog 4 nieuwe all weather banden onder laten leggen en er nieuwe ruitenwissers op gezet.

Opties:
-Centrale vergrendeling met afstandbediening
-airco
-elektrische ramen
-achterbank op en neer te klappen
-din radio

Km stand: 222500 NAP
Gemiddeld verbruik: 6,5l per 100km

Kortom een complete auto die helemaal niks mankeerd en waaraan het grote onderhoud voor de komende jaren alvast is gedaan.

Enige minpunt is dat de vorrige eigenaar een keer een sigaret tussen z'n benen heeft laten vallen waardoor er 2 gaatjes in de bekleding van de bestuurders stoel zitten. Ik ben zelf geen roker en de rooklucht is dan ook compleet weg uit de auto.

Ik verkoop de auto omdat ik een zwaardere auto heb gekocht met een trekhaak. En 2 auto's vind ik een beetje overbodig.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy