ID: 123
Youngtimer: Impreza met 43Dkm in nieuwstaat!!
€4.999,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Tsjonge: wat een super fijne rijdersauto! En dan ook nog eens in een roest- en schadevrije prachtige uitvoering!! Auto aangeschaft voor de wintermaanden en wegens omstandigheden in de verkoop. Had hem het liefst willen stallen voor de volgende winter, maar goed....
Kosten nog moeite gespaard. Zie rekeningen. Vorige week zelfs nog een nieuwe koppeling laten monteren, aangezien ik wil dat de auto in de best mogelijke staat is en blijft. Boekjes en sleutels aanwezig. Eerste eigenaar was oude man die inmiddels is overleden. De vorige eigenaar heeft de wagen maar zeer kort gehad. Voor de winter is hij in mijn collectie gekomen: heb er toen gelijk zgan velgen en banden bij gekocht en heb dé (originele) spoiler laten monteren. Het ook wil immers ook wat! Je krijgt bij de koop ook de originele velgen met zgan Michelin Energysavers erbij.
Auto is bij Subaruspecialist in Maarn in onderhoud en deze zal je bevestiging dat dit een uitzonderlijk mooi en goed exemplaar is!
Ben je op zoek naar een heerlijke 4x4, met boxermotor én een fantastische wegligging én wil je ook nog eens "bij-" schrijven, i.p.v. afschrijven, dan heb ik de wagen voor je! Van binnen en van buiten als nieuw! Natuurlijk wel wat kleine gebruikssporen, maar geen deuken, roest of krassen.
Leuk om als ondernemer te rijden: lekker laag in de bijtelling... Prijs is vast!
Mail of app me wanneer je vragen hebt. Gr., Ed
Kosten nog moeite gespaard. Zie rekeningen. Vorige week zelfs nog een nieuwe koppeling laten monteren, aangezien ik wil dat de auto in de best mogelijke staat is en blijft. Boekjes en sleutels aanwezig. Eerste eigenaar was oude man die inmiddels is overleden. De vorige eigenaar heeft de wagen maar zeer kort gehad. Voor de winter is hij in mijn collectie gekomen: heb er toen gelijk zgan velgen en banden bij gekocht en heb dé (originele) spoiler laten monteren. Het ook wil immers ook wat! Je krijgt bij de koop ook de originele velgen met zgan Michelin Energysavers erbij.
Auto is bij Subaruspecialist in Maarn in onderhoud en deze zal je bevestiging dat dit een uitzonderlijk mooi en goed exemplaar is!
Ben je op zoek naar een heerlijke 4x4, met boxermotor én een fantastische wegligging én wil je ook nog eens "bij-" schrijven, i.p.v. afschrijven, dan heb ik de wagen voor je! Van binnen en van buiten als nieuw! Natuurlijk wel wat kleine gebruikssporen, maar geen deuken, roest of krassen.
Leuk om als ondernemer te rijden: lekker laag in de bijtelling... Prijs is vast!
Mail of app me wanneer je vragen hebt. Gr., Ed