De gratis Advertentie site van Lelystad en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Lelystad en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Dieren en Toebehoren
  3. Stalling en Weidegang
ID: 51997

Weidegang gezocht

Weidegang gezocht
Weidegang gezocht
Weidegang gezocht
Weidegang gezocht
Weidegang gezocht
Weidegang gezocht
Weidegang gezocht
Weidegang gezocht

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

S.
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Met heel veel pijn in mijn hart zoek ik een plekje voor mijn paard waar die oud kan worden en kan genieten van zijn leven zonder bereden te worden. Hij is 10 jaar en heeft nu 3 jaar botwoekering/ spat ik heb hem al 6 jaar en ben heel erg gek op hem en daarom wil ik hem niet een spuitje geven of wat dan ook. Hij kan wel vrolijk door de wei rennen, maar het rijden is teveel voor hem en wij hebben er samen geen plezier meer in als hij alleen maar steigerd en bokt en dat is voor mij een reden om er mee te stoppen omdat hij aangeeft dat hij pijn heeft. Het liefst hoop ik iemand blij te maken met hem als gezelschaps maatje . Maar mocht iemand een goed plekje hebben en moet ik een kleine bijdrage betalen en de hoefsmid etc dan vind ik dat ook prima maar het volledig stalgeld betalen voor een paard waar ik niks mee kan, dat zou ik het liefst willen dat ik dat kon , maar helaas kan ik dat niet. En ik vind het allemaal al erg genoeg en om überhaupt dit bericht te plaatsen dus ik hoop dat iemand mij en mijn paard kan helpen ????

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy