ID: 49441
Advertentie ID: #43810 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Omschrijving
Hoi, mijn naam is Mr. Grey en ik woon al sinds mijn 8 /9 weken bij mijn lieve eigenaar. Ik ben nu ongeveer een half jaartje oud, ben een mannetje en ik heb een hele leuke tijd bij mijn eigenarese gehad! Helaas mag ze mij niet houden, omdat haar huisbaas alle studenten op 1 lijn wilt houden. Want hij is bang dat het hier een beestenboel gaat worden! Ookal heeft mijn eigenaar hem gerust gesteld, maar dat hielp helaas niet. Dus mijn eigenaar moet mij nu weg doen. Ze heeft van alles geprobeerd, op school wat informatie gevraagd (ze studeert dierenartsassistente), in haar vriendenkring , maar helaas wilt niemand mij opvangen. Omdat ik natuurlijk alleen ben, omdat mijn broertje ‘Zorro’ met 12 weken helaas is overleden en ze bang zijn dat ik niet bij de andere ratjes zou kunnen.
Mijn eigenaar heeft er alles aan gedaan om mij niet alleen te laten voelen! Ik kreeg elke dag de volle aandacht van haar en mocht altijd op onderzoek uit in der kamer. Dat lukte aardig, want ik werd er altijd heel erg vrolijk van.
Ik ben een hele lieve, nieuwsgierige rat die heel veel wilt leren. Die graag op onderzoek uit gaat en nooit iemand opzettelijk zal bijten.
Nu ben ik op zoek naar iemand die precies hetzelfde wilt doen bij mij en mij graag zou willen opvangen!
Je krijgt mij en een super grote kooi, voer en toebehoren! Mijn kooi kan je in 2 splitsen als mijn kooi voor jou te groot is. Dat heeft mijn eigenaar ook gedaan en ik had nogsteeds super veel ruimte om mijn ding te kunnen doen!
Mocht je interesse in mij hebben?
Stuur mijn lieve eigenaar dan een berichtje en misschien wordt jij mijn nieuwe eigenaar.
Mr. Grey
Mijn eigenaar heeft er alles aan gedaan om mij niet alleen te laten voelen! Ik kreeg elke dag de volle aandacht van haar en mocht altijd op onderzoek uit in der kamer. Dat lukte aardig, want ik werd er altijd heel erg vrolijk van.
Ik ben een hele lieve, nieuwsgierige rat die heel veel wilt leren. Die graag op onderzoek uit gaat en nooit iemand opzettelijk zal bijten.
Nu ben ik op zoek naar iemand die precies hetzelfde wilt doen bij mij en mij graag zou willen opvangen!
Je krijgt mij en een super grote kooi, voer en toebehoren! Mijn kooi kan je in 2 splitsen als mijn kooi voor jou te groot is. Dat heeft mijn eigenaar ook gedaan en ik had nogsteeds super veel ruimte om mijn ding te kunnen doen!
Mocht je interesse in mij hebben?
Stuur mijn lieve eigenaar dan een berichtje en misschien wordt jij mijn nieuwe eigenaar.
Mr. Grey